Odkryj Luksus w kuchni i Pielęgnacji Osobistej! Zamów już dziś i uczyń swoje życie jeszcze bardziej komfortowym i stylowym!

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...

FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione produkty?

Za zamówienie można zapłacić dokonując przelewu na konto u listonosza lub kuriera przy odbiorze przesyłki. W przypadku osobistego odbioru w firmie Redvelvet.

2. Na jaki nr konta mogę dokonać przelewu za zakupy?

Dane do dokonania płatności:
Pamiętaj, by w tytule wpłaty podać nazwę produktów.

Właściciel konta: REDVELVET Sp. z o.o.
Nasz adres: Królowego Mostu 14, 15-893 Białystok

Nr konta: 37 1140 2004 0000 3902 7931 8807
NIP: 5423379222

Dane banku:
mBank S.A.
Bankowość Detaliczna
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

3. W jaki sposób mogę zwrócić towar w przypadku uszkodzeń?

Uszkodzony towar wraz z paragonem należy wysłać na adres naszej firmy lub dostarczyć osobiście.
W momencie otrzymania przesyłki rozpatrujemy reklamacje.
W przypadku braku dostępności towaru informujemy o tym klienta.

4. Kiedy otrzymam zamówione towary?

Paczki wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

5. Dlaczego jest opóźnienie z realizacją zamówienia?

Opóźnienia w przesyłce mogą być uwarunkowane opóźnieniem w przesyłce zamówionych przez nas towarów lub brak danego produktu u dostawcy. W związku z tym zdarzają się opóźnienia, którym staramy się zawsze zapobiec.

6. Czy realizują Państwo również i zamówienia zagraniczne?

Owszem, wysyłamy paczki również poza granice Polski.

7. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie? Jak wygląda sytuacja ze zwrotem pieniędzy?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

8. Czy można odebrać towar osobiście?

Tak, odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy, w Białymstoku, przy ul. ul. Królowego Mostu 14

9. Czy mogę zrobić zakupy bez konieczności zakładania konta?

Tak. Założenie konta nie jest konieczne.

10. Jakie są korzyści z założenia konta w sklepie redvelvet?

W każdej chwili możesz sprawdzić historię swoich zamówień oraz w przypadku zainteresowania również otrzymywać newslettery na podany adres E-mail z najnowszymi promocjami.

11. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Owszem, wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu prośby  i numeru NIP.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

alt

REDVELVET Sp. z o.o.

Królowego Mostu 14
15-893 Białystok
NIP: 5423379222

E-mail: danesi@op.pl

Telefon: +48 516-696-000

Godziny działania sklepu

codziennie 9.00 - 16.00,

w soboty 10.00 - 14.00

    Redvelvet

    Nasza firma to grupa specjalistów w swojej branży. Oferujemy najlepsze towary na rynku w najniższych cenach - sprawdź klikając na poniższe linki - co możemy Ci zaoferować. Sprawdź nasze opinie - jeżeli masz pytania skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.
    alt

    W naszym sklepie można wybrać różne formy wysyłki - wysyłamy firmami kurierskimi DPD, GLS oraz Inpost - możesz także odebrać paczkę w wybranym przez Ciebie paczkomacie o dowolnej porze - nie musisz czekać na kuriera. Do dyspozycji jest także wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    alt

    Lubisz płacić online? Bez niepotrzebnego wklepywania nr konta? To idealnie się składa. W naszym sklepie zapłacisz poprzez płatności elektroniczne PayU czy Przelewy24. Możesz także skorzystać z dostępnych modułów ratalnych. Jeżeli jednak chce skorzystać ze standardowego przelewu - oczywiście możesz wybrać także przelew tradycyjny.
      Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
      Nie pokazuj więcej tego komunikatu