Uszkodzony towar wraz z paragonem należy wysłać na adres naszej firmy lub dostarczyć osobiście.
W momencie otrzymania przesyłki rozpatrujemy reklamacje.
W przypadku braku dostępności towaru informujemy o tym klienta.
4. Kiedy otrzymam zamówione towary?
Paczki wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
5. Dlaczego jest opóźnienie z realizacją zamówienia?
Opóźnienia w przesyłce mogą być uwarunkowane opóźnieniem w przesyłce zamówionych przez nas towarów lub brak danego produktu u dostawcy. W związku z tym zdarzają się opóźnienia, którym staramy się zawsze zapobiec.
7. Czy realizują Państwo również i zamówienia zagraniczne?
Owszem, wysyłamy paczki również poza granice Polski.
6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie? Jak wygląda sytuacja ze zwrotem pieniędzy?
Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
8. Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy, w Białymstoku, przy ul. ul. Grunwaldzka 419/46
9. Czy mogę zrobić zakupy bez konieczności zakładania konta?
Tak. Założenie konta nie jest konieczne.
10. Jakie są korzyści z założenia konta w sklepie redvelvet?
W każdej chwili możesz sprawdzić historię swoich zamówień oraz w przypadku zainteresowania również otrzymywać newslettery na podany adres E-mail z najnowszymi promocjami.
11. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Owszem, wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu prośby i numeru NIP.