FAQ

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione produkty?

Za zamówienie można zapłacić dokonując przelewu na konto u listonosza lub kuriera przy odbiorze przesyłki. W przypadku osobistego odbioru w firmie Redvelvet.

2. Na jaki nr konta mogę dokonać przelewu za zakupy?

Dane do dokonania płatności:
Pamiętaj, by w tytule wpłaty podać nazwę produktów.

Właściciel konta: REDVELVET Sp. z o.o.
Nasz adres: Grunwaldzka 419/46, 15-893 Białystok

Nr konta: 37 1140 2004 0000 3902 7931 8807
NIP: 5423379222

Dane banku:
mBank S.A.
Bankowość Detaliczna
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

3. W jaki sposób mogę zwrócić towar w przypadku uszkodzeń?
Uszkodzony towar wraz z paragonem należy wysłać na adres naszej firmy lub dostarczyć osobiście.
W momencie otrzymania przesyłki rozpatrujemy reklamacje.
W przypadku braku dostępności towaru informujemy o tym klienta.

4. Kiedy otrzymam zamówione towary?
Paczki wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

5. Dlaczego jest opóźnienie z realizacją zamówienia?
Opóźnienia w przesyłce mogą być uwarunkowane opóźnieniem w przesyłce zamówionych przez nas towarów lub brak danego produktu u dostawcy. W związku z tym zdarzają się opóźnienia, którym staramy się zawsze zapobiec.

7. Czy realizują Państwo również i zamówienia zagraniczne?
Owszem, wysyłamy paczki również poza granice Polski.

6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie? Jak wygląda sytuacja ze zwrotem pieniędzy?
Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

8. Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy, w Białymstoku, przy ul. ul. Grunwaldzka 419/46

9. Czy mogę zrobić zakupy bez konieczności zakładania konta?
Tak. Założenie konta nie jest konieczne.

10. Jakie są korzyści z założenia konta w sklepie redvelvet?
W każdej chwili możesz sprawdzić historię swoich zamówień oraz w przypadku zainteresowania również otrzymywać newslettery na podany adres E-mail z najnowszymi promocjami.

11. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Owszem, wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu prośby  i numeru NIP.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
{__GOOGLE_ANALYTICS_BODY}